راهنمای ثبت نام در آزمون های مرحله ای و جامع نظارت و اجرا معماری

اگر یکی از متقاضیان شرکت در آزمون های آزمایشی معماران جوان هستید و آشنایی با نحوه ثبت نام در آزمون ها ندارید حتما مراحل زیر را انجام دهید.

قبل از انجام مراحل فوق از صفحه اول وارد سایت شوید (اگر در سایت عضو نیستید ازص صحفه اصلی سایت می تونید رایگان عضو سایت معماران جوان شوید.) سپس وارد پنل آزمون ها از منوی اصلی می شوید.

با باز شدن صفحه جدید میتوانید به برنامه آزمون های دسترسی پیدا کنید . این ازمون ها شامل 6 مرحله است و هر مرحله تعدادی از مباحث را در تاریخ های مشخص شده در بر میگیرد. این تصویر را حتما برای خودتون ذخیره کنید. همچنین با توجه به نامشخص بودن تاریخ آزمون، تاریخ های زیر احتمالی است و ممکن است تغییر کند ، در نتیجه حتما پیج اینستاگرام و کانال تلگرام موسسه را از منوی تماس با ما دنبال کنید.

در پنجره باز شده، هر پنل معرف یک عملکرد است . 

پنل ثبت نام در آزمون : جهت ثبت نام و دریافت کد داوطلبی است.

پنل کارت ورود به جلسه: این پنل برای اولین آزمون آزمایشی فعال می گردد تا شما برای یکبار کدداوطلبی خود را چک کنید و اطمینان داشته باشید که در روز آزمون با خطای کدداوطلبی شناخته نشد مواجه نشوید. مهلت دریافت کارت ورود به جلسه از یک هفته قبل از آزمون تا 48 ساعت قبل از آزمون است که در صورتی که با خطا مواجه شدید حتما به شماره واتساپ زیر پیام ارسال کنید. 09387375276

پنل شرکت در آزمون: این پنل در روز آزمون به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود تا داوطلبین در هر ساعتی از شبانه روز در ازمون شرکت کنند. توجه نمایید مدت زمان هر آزمون مرحله 60 دقیقه و آزمون های جامع 150 دقیقه است لذا به محض ورود به دفترچه سوال امکان انصراف وجود ندارد. و حتما می بایست در حین شرکت در آزمون از اتصال اینترنت اطمینان داشته باشید و 5 دقیقه قبل از اتمام آزمون ارسال پاسخنامه رو وارد کنید. در صورتی که بعد از کلیک این دکمه کلید پاسخنامه را مشاهده کردید و با خطایی مواجه نشدید به معنی ارسال با موفق دفترچه پاسخنامه است که می توانید کارنامه نتیجه خود را دریافت کنید.

پنل نتایج آزمون: این پنل 24 الی 48 ساعت بعد از اتمام آزمون فعال می شود و به مدت 1 هفته بر روی سرور جهت دریافت کارنامه فعال می ماند. حتما ظرف 1 هفته ، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.

فرم را با دقت تکمیل کنید به این دلیل که امکان ویرایش وجود ندارد.

ایمیل خود را با دقت با رعایت حروف و اعداد و به صورت کامل وارد کنید. شماره همراه اصلی خود که قابل دسترس هست را حتما درج کنید.

در این قسمت تمامی مشخصات جهت بررسی نمایش داده می شود در صورتی که مورد تایید است با وارد کردن کد امنیتی دکمه تایید و پرداخت را بزنید در غیر اینصروت ویرایش اطلاعات را انتخاب کنید.

در این مرحله به صورت آنلاین میتوانید واریز وجه را جهت ثبت نام نهایی وارد نمایید.

در انتها با ارائه یک کدداوطلبی 5 رقمی ثبت نام شما با موفقیت به اتمام می رسد.

توجه کنید برای هر پکیج آزمون های مرحله ای نظارت، آزمون های مرحله ای اجرا، آزمون جامع نظارت و ازمون جامع اجرا می بایست جداگانه ثبت نام کنید و کدداوطبی جدا دریافت نمایید.

توجه کنید پس از ثبت نام نهایی در آزمون ها، و دریافت کدداوطلبی، کدداوطلبی خود را به همراه نام کاربری خود در سایت معماران جوان به شماره تلگرام 09387375276 ارسال نمایید.